Ustawki

Szukasz kogoś do gry w sieci?

Moderator: Towarzysz Borys

Awatar użytkownika
Davido5
Posty: 54
Rejestracja: 09 lut 2008, 11:28

Post autor: Davido5 » 09 maja 2008, 21:17

Tiwaz kiedy gramy?
Napisz mi, a jak bede miał czas, to lajtowo:)

spocik
Posty: 16
Rejestracja: 13 sty 2008, 16:28

Post autor: spocik » 10 maja 2008, 12:04

Lemurek pisze:@up
Lol, a ja to kto? Ksiądz? A kto ciebie pojechał? Spocika pokonuje... Coś tu nie pasi jak dla mnie ;p


Synek, może fartem udało Ci się mnie pokonać, bo gramy non-reveal, ja grałem przeciwko Tobie Assyrianami (Ty Shang) i była to moja pierwsza gra w ror.

Nie zmienia to faktu, że ogółem jesteś low inter (ja jestem low inter). 1 wygrana o niczym nie świadczy.

Wbij na IGZ to strasznie spadnie Ci pewność siebie i wiara w swoje bycie najlepszym.
Obrazek

Awatar użytkownika
Davido5
Posty: 54
Rejestracja: 09 lut 2008, 11:28

Post autor: Davido5 » 10 maja 2008, 16:15

Spocik napisz mi wkońcu co musze zrobić żeby zagrać na tym IGZ.

Awatar użytkownika
Lemurek
Posty: 90
Rejestracja: 03 gru 2007, 16:02

Post autor: Lemurek » 10 maja 2008, 18:34

Spocik - mam wew ip ;( Możemy zagrać jeszcze raz =D
GG: 3409126

Awatar użytkownika
JanCzarny
Posty: 158
Rejestracja: 26 mar 2007, 22:30
Kontaktowanie:

Post autor: JanCzarny » 12 maja 2008, 17:28

Ogłaszam że mam zasilacz ;D
See You in AoE

Awatar użytkownika
Lemurek
Posty: 90
Rejestracja: 03 gru 2007, 16:02

Post autor: Lemurek » 13 maja 2008, 7:11

Yeah :D
W końcu :P Kiedy turniejówkę gracie?
GG: 3409126

Awatar użytkownika
Hirycyn
Posty: 127
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:30
Płeć: Chłopiec
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Hirycyn » 18 maja 2008, 11:58

Kiedy gramy jak za dawnych czasów? ;) Ktoś robi serwer, zarzuca IP i jedziemy a nie takie sranie z tym cHamaczii... Widzę powrót Tiwaza ^^
Obrazek

Tiwaz
Posty: 15
Rejestracja: 22 lut 2007, 12:06

Post autor: Tiwaz » 19 maja 2008, 20:14

Hirycyn pisze:Kiedy gramy jak za dawnych czasów? ;) Ktoś robi serwer, zarzuca IP i jedziemy a nie takie sranie z tym cHamaczii... Widzę powrót Tiwaza ^^


no co tam Hirycyn co się nie odzywasz że grasz ;)
instalnij sobie hamachi bo gramy wszyscy na tym ;)
Pozdro :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Hirycyn
Posty: 127
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:30
Płeć: Chłopiec
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Hirycyn » 20 maja 2008, 20:33

Nie działa mi coś ;D tzn jak grałem z lemurkiem... Może jak będe grał z kimś innym to będzie ok :)
Obrazek

Tiwaz
Posty: 15
Rejestracja: 22 lut 2007, 12:06

Post autor: Tiwaz » 21 maja 2008, 12:25

Hirycyn pisze:Nie działa mi coś ;D tzn jak grałem z lemurkiem... Może jak będe grał z kimś innym to będzie ok :)


Odezwij się do mnie to jest mój numer 8408170
Napisz to spróbujemy przez hamachi a jeśli nie to przez IP :)
Obrazek

zygfryd666
Posty: 1
Rejestracja: 24 maja 2008, 22:45
w AoE I gram od: 01 sty 1915

USTAWKA

Post autor: zygfryd666 » 24 maja 2008, 22:47

Jestem chętny na Age'a

moje gg: 4915610 8) :shock:

Awatar użytkownika
Lemurek
Posty: 90
Rejestracja: 03 gru 2007, 16:02

Post autor: Lemurek » 25 maja 2008, 21:01

Zygfryd - poćwicz :P

Ktoś chce zagrać? (podpis)
GG: 3409126

Awatar użytkownika
Davido5
Posty: 54
Rejestracja: 09 lut 2008, 11:28

Post autor: Davido5 » 31 maja 2008, 20:11

POWIADOMIENIE:
Odnośnie zbliżającej się zajebistej pogody xD zastrzegam sobie prawo do pisania do mnie, denerwowania mnie i zadawania pytań odnośnie grania w AoE ^^.Tym samym powiadamiam, że jeśli przyjdzie mi ochota do grania, to na pewno napisze :p
Pozdro ;p

Awatar użytkownika
Yarek
Posty: 27
Rejestracja: 13 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Dęblin

Post autor: Yarek » 06 cze 2008, 18:45

ojjjjj Po długich dniach modlitwy, szperania po kompie i rozmowach z ludzmi udało mi sie przywrócić hamanchi do działania xD wiec: JAZDA! JAZDA! JAZDA!... :D
Mówisz, masz!- ale wszystko ma swoja cene.

Awatar użytkownika
Lemurek
Posty: 90
Rejestracja: 03 gru 2007, 16:02

Post autor: Lemurek » 07 cze 2008, 15:29

@up
Patrz podpis =d
GG: 3409126

ODPOWIEDZ